پرسشهای متداول
پرسش: از چه روش هایی میتوانم مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر می توانید به راحتی از طریق درگاه بانکی معتبر زرین پال نسبت به پرداخت، اقدام نمایید.
پاسخ: در حال حاضر می توانید به راحتی از طریق درگاه بانکی معتبر زرین پال نسبت به پرداخت، اقدام نمایید.
پرسش: سفارش من از چه طریق برای من ارسال می شود؟
پاسخ:
از طریق تیپاکس: این روش برای ارسال محصول به سراسر کشور می باشد.پرسش: چه زمانی سفارش من ارسال می شود؟
پاسخ:
تمامی سفارش ها فردای روز ثبت سفارش تحویل شرکت تیپاکس یا پست خواهد شد و طی ۲-۳ روز کاری به شما تحویل خواهد شد.
پاسخ:
از طریق تیپاکس: این روش برای ارسال محصول به سراسر کشور می باشد.پرسش: چه زمانی سفارش من ارسال می شود؟
پاسخ:
تمامی سفارش ها فردای روز ثبت سفارش تحویل شرکت تیپاکس یا پست خواهد شد و طی ۲-۳ روز کاری به شما تحویل خواهد شد.
پرسش: هزینه ارسال سفارش من چگونه محاسبه می شود؟
پاسخ: در حال حاضر هزینه ارسال برای تمامی سفارشات بیش یک میلیون تومان تومان در سراسر کشور رایگان می باشد. برای سفارشات کمتر از یک میلیون تومان نیز هزینه ارسال بصورت پس کرایه توسط مشتری می باشد و در زمان دریافت سفارش به مامور تحویل سفارش پرداخت می شود.
پرسش: چگونه سفارشم را پیگیری کنم؟
پاسخ: برای پیگیری سفارشات خود می توانید به صفحه سفارش ها مراجعه کنید. همچنین میتوانید از طریق تماس با شماره 09123456789 سفارش خود را پیگیری کنید.
پرسش: آیا امکان خرید حضوری از فروشگاه اینگلیش فروش هست؟
پاسخ: خیر. در حال حاضر تمامی محصولات ما از طریق فروشگاه اینترنتی اینگلیش فروش، به فروش می رسد.پرسش: آیا برای خرید از فروشگاه اینترنتی اینگلیش فروش باید در سایت عضو شوم؟
پاسخ: بله. برای سهولت در امور پیگیری سفارشات و افزایش کیفیت خدمت رسانی به شما عزیزان، ثبت نام در سایت اینگلیش فروش اجباری است.
پاسخ: خیر. در حال حاضر تمامی محصولات ما از طریق فروشگاه اینترنتی اینگلیش فروش، به فروش می رسد.پرسش: آیا برای خرید از فروشگاه اینترنتی اینگلیش فروش باید در سایت عضو شوم؟
پاسخ: بله. برای سهولت در امور پیگیری سفارشات و افزایش کیفیت خدمت رسانی به شما عزیزان، ثبت نام در سایت اینگلیش فروش اجباری است.